REGULAMIN
korzystania z platformy www.bhpppoz.bhpsoft.pl
Rejestrując się na platformie www.bhpppoz.bhpsoft.pl i korzystając z jej zasobów akceptujesz poniższe zasady regulaminu.
§ 1 Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
- Operator Płatności – podmiot odpowiedzialny za obsługę płatności: BlueMedia
- Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://www.bhpppoz.bhpsoft.pl/regulamin
- Kurs – kurs on-line, sprzedawany przez Sprzedawcę
- Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem https://www.bhpppoz.bhpsoft.pl/
- Sprzedawca – Bartłomiej Jakóbiec, prowadzący działalność gospodarczą: USŁUGI I SZKOLENIA BHP PPOŻ Bartłomiej Jakóbiec, ul. Jana Pawła II 84, 34-324 Lipowa, NIP : 5532485006, REGON: 366812438.
§ 2 Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż produktów cyfrowych, świadcząc jednocześnie na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną zgodnie z § 3 Regulaminu.
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego.
- Do dokonania zakupu za pośrednictwem Sklepu wystarczający jest:
- dostęp do Internetu,
- standardowy system operacyjny,
- standardowa przeglądarka internetowa,
- standardowa przeglądarka plików .pdf (np. AdobeReader)
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Warunki techniczne, jakie musi spełniać komputer lub inne urządzenie Kupującego, niezbędne do korzystania z zakupionego produktu cyfrowego, wskazane są każdorazowo w opisie danego produktu.
- Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem. Kupujący obowiązany jest do wprowadzania danych osobowych zgodnych ze stanem faktycznym. Login i hasło Kupującego nie mogą być słowami obraźliwymi, nazwami własnymi, nazwami stron internetowych, zastrzeżonymi nazwami, słowami godzącymi w prawa osób trzecich. W przypadku naruszenia tego warunku takie konto może zostać usunięte przez Usługodawcę, a już dokonane opłaty przez Kupującego zostaną zwrócone Kupującemu.
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych w Sklepie.
- Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami netto, z wyjątkiem cen szkoleń okresowych online, które są określone cenami brutto, zwolnionymi z VAT.
§ 3 Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na umożliwieniu Kupującemu zawarcia ze Sprzedawcą umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci produktów cyfrowych dostępnych w Sklepie. Zawarcie umowy nie jest możliwe bez posiadania konta w Sklepie. Procedura zawarcia umowy opisana jest szczegółowo w § 4 Regulaminu.
- Założenie konta możliwe jest w trakcie składania zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w § 4 Regulaminu.
- Usługi świadczone są na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Sklepu.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@bhpppoz.com.pl W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
§ 4 Zawieranie umowy
- W celu zakupu produktu elektronicznego, Kupujący musi podjąć następujące kroki:
- zarejestrować konto wypełniając formularz pod adresem: https://bhpppoz.bhpsoft.pl/rejestracja
- dodać produkt lub produkty do koszyka, klikając w przycisk „Dodaj do koszyka”,
- z widoku koszyka, kliknąć w przycisk „Przejdź do płatności ”,
- wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia i wybierając sposób płatności,
- wybrać metodę płatności,
- zaakceptować Regulamin – akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania zakupu,
- kliknąć w przycisk „złóż zamówienie”.
- Po kliknięciu w przycisk „złóż zamówienie”, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Operatora Płatności celem dokonania zapłaty za wybrane produkty cyfrowe.
- Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie przeniesiony na Stronę z potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą umowę o dostarczenie treści cyfrowych w postaci wybranych produktów cyfrowych uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzenie zakupu Kupujący otrzyma również na adres e-mail podany w formularzu zamówienia. Sprzedający w terminie do 24 godzin od zaksięgowania wpłaty udostępni Kupującemu produkt cyfrowy drogą mailową.
§ 5 Dostawa produktu cyfrowego
Dostawa kupionego produktu cyfrowego następuje w sposób i w terminie wskazanym w opisie danego produktu elektronicznego.
§ 6 Odstąpienie Konsumenta od umowy
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
§ 7 Odpowiedzialność za wady
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt cyfrowy wolny od wad.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli produkt cyfrowy ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę produktu cyfrowego, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
§ 8 Dane osobowe i pliki cookies
Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem https://bhpppoz.bhpsoft.pl/polityka-prywatnosci
§ 9 Rozpatrywanie reklamacji i nieprawidłowości
- Informacje o nieprawidłowościach i reklamacje składane przez Konsumenta powinny zawierać:
- Imię i nazwisko
- E-mail lub login konta Konsumenta składającego reklamację
- Powód reklamacji z dokładnym opisem i uzasadnieniem
- Podpis Konsumenta oraz data reklamacji
- Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni roboczych od ich otrzymania.
- Reklamacje należy przesłać na pocztą elektroniczną na adres mailowy kontakt@bhpppoz.com.pl lub pocztą konwencjonalną na adres: USŁUGI I SZKOLENIA BHP PPOŻ Bartłomiej Jakóbiec, ul. Jana Pawła II 84, 34-324 Lipowa.
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
§ 10 Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Zmiana Regulaminu może nastąpić w każdym momencie, bez konieczności uzasadniania przyczyny, np. z powodu ważnych przyczyn prawnych, technicznych lub organizacyjnych.
- Korzystanie przez Kupującego z Platformy po wejściu w życie zmian Regulaminu równoznaczne jest z akceptacją wprowadzonych zmian przez Kupującego.
- Wszelkie spory wynikłe z tytułu świadczenia przez Sprzedawcę usług będą rozstrzygane polubownie lub będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechny dla Sprzedawcy.
- Do spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 12.02.2024 r.